Ik kan het wel van de daken schreeuwen hoe blij ik ben met je bericht. Want kijk ik kan er zeker honderd jaar mee verder.
Nee, het is niet dat er morgen iets anders voor in de plaats moet komen. Wat ik van je ontving, heb ik nooit begeerd, en toch gekregen.
Een paar dagen na dit geluk hoef ik niet opnieuw op jacht naar nieuw geluk. Zoeter dan honing is wat je in mijn ziel hebt geplant.
Een mens kan de hele wereld over reizen, maar nergens vind ik dit. Is dat niet het grootste genot dat een mens zich kan wensen?
Zelfs de duivel kan er niet bij. Wat een zegen. Jij. Voor mij.
Maar ik doe het niet. En toch denk ik al vaker, waarom niet?